Polecany trik na promocję strony internetowej

Myślisz o nawiązaniu współpracy z agencją reklamową? A może chcesz zbudować własną markę i reklamować ją przez wyszukiwarkę Google? Niezależnie od własnego celu możesz wykorzystać pozycjonowanie stron i wyszukać się pod interesującymi Cię frazami. Dowiedz się jak wygląda z dobrym skutkiem zaplanowany proces, ile czasu mniej więcej zajmuje oraz czym różni się link building od SEO.Wpisujesz dowolne hasło w wyszukiwarkę i po chwili zaczynasz szukać strony, na której znajdziesz odpowiedź na nurtujące cię zagadnienie.

Całkiem prawdopodobne, że pragniesz zakupić jakiś produkt, ale nie wiesz jeszcze gdzie. Stawiając się w tej pozycji możesz łatwo wyobrazić sobie zachowanie potencjalnych klientów. Z własnego doświadczenia wiemy, że to co pierwsze i najwyżej zdaje się najatrakcyjniejsze. Dlatego tak najczęściej wybieramy jedną z trzech pierwszych pozycji. Możemy wykorzystać ten mechanizm ludzkiej psychologii w kontekście reklamy własnej strony internetowej. Pozycjonowanie daje możliwość zdobyć się do jednego z owych miejsc, pod dowolną frazą, przy założeniu, że nasz budżet będzie dostosowany do konkurencji obecnej pod danym słowem głównym.Skuteczne pozycjonowanie stron www powinno uwzględniać działania optymalizacyjne a także te z zakresu public relations. Istotne jest to, by strona działała bardzo szybko, nie zawierała błędów merytorycznych, była łatwa do przeglądania, a także wyróżniała się dobrym doświadczeniem użytkownika. Niemniej ważne jest linkowanie, które w odróżnieniu od SEO prowadzi się w stronach zewnętrznych. Do takich można zaliczyć wszelkiego rodzaju katalogi, agregatory, spisy, encyklopedie, blogi, a wręcz portale społecznościowe.Pozyskiwanie linków można podjąć na kilka sposobów. Najpopularniejszym sposobem jest tworzenie ich za pośrednictwem platform linkbuildingowych, gdzie można zakupić artykuły wraz z odnośnikami do wybranych podstron. Inną metodą jest wyjście do innych podmiotów z branży i zaproponowanie długoterminowej współpracy – dzięki temu nie tylko i wyłącznie zmniejszymy swoją konkurencję, ale też zdobędziemy niepowtarzalne miejsce na ich stronie. Korzystając usług fachowców lub agencji marketingowych należy posiadać na uwadze, że nie każdy link jest identyczny. Im popularniejsza strona, z większą liczbą odwiedzin miesięcznych i bardziej związana tematycznie z naszą witryną, tym z reguły lepsza jest jakość zamieszczonego odnośnika. Zobacz również: strony zapleczowe.