SEO sprzyja generowaniu większej ilości ruchu na stronie www. Roboty wyszukiwarek internetowych indeksują sieć, aby właściwie zrozumieć witryny internetowe i ustalać priorytety ich wyświetlania w wyszukiwarce.
Zalety bloga
Blogi przyciągają większą liczbę zainteresowanych klientów.
O ile mamy już firmowy albo prywatny blog, nadszedł czas, aby zacząć konsekwentnie pisać, ponieważ po napisaniu 21-54 postów, generowanie ruchu wzrasta nawet o 30%.
Oficjalne techniki SEO
Jeśli blogerzy, firmy i witryny linkują do naszego bloga albo strony, promują stronę w internecie. O ile wytwarzamy bardzo wysokiej jakości treści, zdobywamy szerokie grono czytelników. Szczególne korzystne jest, ażeby linki pochodziły z witryn o wysokim rankingu. Zwracajmy uwagę na tematy i słowa kluczowe. Głównie skupmy się na tworzeniu wysokiej jakości treści, nawiązywaniu relacji z innymi firmami i udział w publikacjach online.
Właściwe techniki SEO obejmują tytuł postu, meta linki i słowa kluczowe.
Tytuł postu
Jeśli nasza firma ma bloga, wszystkie posty powinny mieć tytuły, które zachęcają do czytania. Skupmy się również na umieszczeniu frazygo w tytule. Tytuły powinny być chwytliwe, intrygujące i opisowe. Dodajmy słowa kluczowe na początku, by czytelnicy wiedzieli o czym jest post. Wyjaśnijmy, o czym czytelnik może przeczytać, klikając w konkretny link.
Link bezpośredni
Jest to link to konkretnego posta na blogu internetowym. W odróżnieniu od tytułu postu, link bezpośredni jest zoptymalizowany pod SEO, a nie dla czytelników, więc może być intuicyjny. Umieśćmy łączniki między słowami i używajmy małych liter. Dodajmy fraza na początku linka bezpośredniego, aby temat postu był jasny.
Bogata treść słów kluczowych
Słowa kluczowe są hasłami, wyszukiwanymi przez użytkownika, by uzyskać informacje na określony temat. Zastanówmy się, co użytkownicy mogą wpisać, ażeby wyszukać dany artykuł i wyniki, które pojawiają się po wpisaniu słów głównych w wyszukiwarce. Istnieje wiele szczegółów, dotyczących umieszczania słów podstawowych w poście, niemniej jednak ogólna zasada tyczy się umieszczenia przynajmniej kilka razy słów priorytetowych. Uważajmy, by nie pisać o maśle maślanym. Witryna internetowa musi być sensowna, a zadowolenie czytelnika musi być głównym priorytetem. Nie spamujmy czytelnika słowami kluczowymi.
Dodatkowe informacje: linki z for.