Jest wiele sposobów, aby zareklamować firmę. Narzędzia marketingowe umożliwiają działania na wielu płaszczyznach. Przeprowadzane są kampanie promocyjne za pomocą przekazu multimedialnego albo w sposób tradycyjny.
Promocja może odbywać się za pomocą materiałów drukowanych o charakterze promocyjnym oraz informacyjnym. Taką rolę odgrywają broszury firmowe czy ulotki. Innym sprawdzonym sposobem jest stosowanie gadżetów reklamowych, które są wręczane klientom albo grupie docelowej. W ten sposób następuje wzmocnienie istniejących już relacji biznesowych oraz pozyskiwanie nowych klientów. W roli gadżetu reklamującego firmę świetnie sprawdzają kalendarze trójdzielne.
Praktyczny upominek dla klienta
Gadżet reklamowy powinien być głównie estetycznie wykonany. Jeżeli nie przyłożymy się do jego wykonania, może wywołać reakcje negatywne, co niekorzystnie wpłynie na wizerunek naszej firmy w oczach osoby obdarowanej. Warto zatem dołożyć starań, aby gadżety były zrobione z materiałów bardzo wysokiej jakości. Inną priorytetową cechą jest funkcjonalność. Wyłącznie upominki funkcjonalne i praktyczne są w stanie skutecznie pełnić rolę marketingową, czyli zareklamować naszą firm, utrwalać jej pozytywny wizerunek i zwiększać rozpoznawalność marki.
Kalendarz trójdzielny – o czym trzeba pamiętać?
Głównie kalendarz trójdzielny dla firm powinien być wykonany według indywidualnego projektu, który oprócz intersującej szaty graficznej, która przyciąga wzrok, zawiera też elementy tożsamości wizualnej firmy, a więc: logo, nazwa i dodatkowe znaki firmowe. Powinno się jednak rozpocząć od kluczowych informacji na temat tego typu kalendarza. Jest to kalendarz ścienny, który posiada charakterystyczny układ. Składa się z kilku elementów, które pełnią różnorakie funkcje. Od góry wykonuje go tak zwana główka, czyli część przeznaczona na treści reklamowe. To właśnie tutaj umieszcza się logo i w razie potrzeby inne treści powiązane z działalnością firmy. Popularne są kalendarze trójdzielne z zdjęciami, które pojawiają naszą firmę w korzystnym świetle. Bez względu natomiast czy do projektu zostaną użyte zdjęcia czy grafiki ta część powinna odznaczać się oryginalności i spójną kompozycją. Z marketingowego punktu widzenia jest to najważniejszy element kalendarza reklamowego.
Źródło informacji: kalendarz trójdzielny dla firm.