Kalendarz reklamowy

Jak dotrzeć do szerokiego grona klientów? Najpierw należy zastanowić się gdzie pozostawić kalendarz książkowy a5. Miejsca odwiedzane przez setki ludzi to: kawiarnia, biblioteka, sklep i kino. Warto zaproponować właścicielowi lokalu darmowe kalendarze.

Dołączenie jako gratisu do zakupów spowoduje, że posiadacz zostanie sympatycznie zapamiętany, a klient 1-wszy raz będzie miał styczność z naszą firmą. Właściwie każdy będzie zadowolony.
Jeśli firma oferuje usługi, które można przeprowadzić zdalnie np. grafik komputerowy albo tłumacz, dobrym pomysłem jest zadbanie o to, by marketing firmy miała zasięg ogólnopolski. Dlatego kalendarze książkowe a5 powinno się dostarczyć też do miast znajdujących się poza siedzibą firmy.
Popularność lokalu jest wyznacznikiem tego, gdzie powinno trafić najwięcej kalendarzy. Festyny są miejscem, gdzie można wygrać nagrody. Jedną z nich mógłby być nasz kalendarz, Cel jest prosty- teren naszego kraju musi zalać fala kalendarzy reklamujących firmę. Jest to efektywny sposób dotarcia do największego grona klientów.
Siła internetu.
YouTuberzy to potoczna nazwa ludzi, którzy prowadzą swoje kanały w serwisie YouTube. Liczba wyświetleń potrafi przekroczyć wręcz milion. Dlatego niektóre firmy proponują współpracę osobom, których kanały są najpopularniejsze. Dlaczego nie zaproponować celebrytom promowania naszego produktu? Rówkiepsko kalendarz książkowy a5 może stać się wygraną w konkursie prowadzonym za pośrednictwem kanału na YouTubie.
Kalendarz według oczekiwań klientów.
Nie bez znaczenia jest to, jak kalendarz książkowy a5 zostanie zaprojektowany. Gruba okładka zapobiega zagnieceniom. Jeżeli już wielkość okładki przekroczy rozmiar kartki, to uszkodzenie ważnej notatki będzie wręcz niewykonalne. Kalendarz spowoduje złudzenie solidnego, a klient odbierze naszą firmę za porządną.
Oczywiście logo naszego biznesu, rodzaj oferowanych usług i numer telefonu jest absolutnym minimum, które musi zawierać projekt kalendarza. Oprzy tym muszą wyszukać się na prawdę przydatne informacje dla klientów. Dodatki mogą być różnorodne: mini słowniczek języków obcych, lista lokalnych restauracji, bezpłatne numery dla ofiar przemocy (pomoc prawna, niebieska linia, psycholog), numery alarmowe.
Większość kalendarzy ma zbyt mało miejsca na wprowadzenie szczegółowych notatek. Przez co jego posiadacze rezygnują z używania go jako notatnika. Dlaczego to istotne? Im częściej klient zajrzy do kalendarza, tym większa szansa na to, że zapamięta naszą firmę. Jeżeli człowiek zrezygnuje z korzystania kalendarza, najprawdopodobniej umieści go na półce. Zarówno firma, jak i kalendarz zostaną zapomniane.
XXI wiek to rozwój technologii, dlatego warto wspomnieć listę aplikacji (system android) ułatwiających życie. ”Too Good To Go” umożliwia na odbiór przecenionej żywności, której nie udało się sprzedać. Jest to idea ”zero waste”, która promuje powtórne użycie surowców i niemarnowanie żywności. W skrócie kalendarz musi zostać stworzony tak, aby był praktyczny i ludzie o nim mówili.

Źródło: zobacz gdzie możesz zamówić kalendarze książkowe a5