Dobra reklama

W kosztach firmowych można ujmować różnorodne wydatki i możemy wymienić tutaj między innymi wydatki na prezenty, których koszt nie przekracza 10 pln. Z takich prezentów nie trzeba się w dodatku rozliczać, więc nie stanowią one kłopotu w ujęciu finansowym i podatkowym. Prezentów tego rodzaju możemy wręczyć sporo i firmy zmierzające do poprawienia swojej pozycji na rynku bardzo chętnie z tego korzystają.

Jest w rzeczywistości sporo firm, które bardzo chętnie kupują gadżety reklamowe i dystrybuują je w swoim środowisku. Co prawda brelok reklamowy wydaje się takim normalnym drobiazgiem i tak realnie niewiele kosztuje, bo jego cena wynosi maksymalnie kilka zł, zatem każdy może sobie na niego pozwolić, ale ten gadżet może być bardzo miłym dodatkiem do zakupów i skłaniać później do ponownego zainteresowania się oferta. Każda firma chciałaby mieć lojalnych klientów czyli takich klientów, którzy powracają i kupują ponownie. Żeby to jednakże było możliwe, oferta musi być naprawdę atrakcyjna i mowa tu nie tylko i wyłącznie o niskich kosztach, niemniej jednak także o wszystkich dodatkowych bonusach, a brelok z grawerem przedstawiającym logo firmy lub wręcz imię klienta jest bardzo miłym dodatkiem. Potęga gadżetów reklamowych tkwi w ich łatwości. Po prostu dajemy klientowi lub potencjalnemu klientowi coś bezpłatnie, a Urząd Skarbowy nie powinien wnosić żadnego sprzeciwu w związku z uwzględnieniem wydatków na takie gadżety w kosztach uzyskania przychodu. Trzeba pamiętać, że można je w ten sposób ujmować dopóty, dopóki prezenty nie spełniają funkcji reprezentacyjnej. Za funkcję reprezentacyjną uważamy prezenty drogie i równocześnie w pełni niepotrzebne. Zwyczajne gadżety takie jak brelok z logo nie są kwalifikowane do reprezentacji, a do tradycyjnych prezentów i równocześnie metod reklamy, zatem wydatki na nie poniesione można odliczyć od podatków i mowa tu zarówno o wysokości podatku dochodowego, jak i należnego podatku VAT. Zasada ta obowiązuje wręcz w przypadku sporej liczby tanich gadżetów bez względu na region ich dystrybucji. Możliwość zaliczenia tych wydatków do kosztów sprawia, że ostatecznie reklama jest znacznie tańsza.

Polecamy: https://tanie-gadzety.com/kubki-ceramiczne-c4740.html